dilluns, 16 de gener del 2006

Sobre aquesta weblog
Ja feia temps que havia sentit a parlar que les weblogs o blogs, eren la nova eina de moda de la red, que se’n creaven “tropecentes” cada dia, que era una excel·lent manera de conèixer la veritat de les notícies, que eren molt fàcils de crear, que tothom en podia tenir una ... Però la veritat és que no em va passar pel cap crear-ne una fins que vaig llegir un article del diari AVUI, de finals de Juliol, on s’explicava molt clarament, que era una weblog, perquè tenien tan èxit, com es podien crear, a més de citar alguns dels blogs de periodistes més visitats de la web. Amb l’ajuda del Gerard i l’Enric, que ja feia temps que les coneixien i en certa manera també n’eren usuaris, vaig pensar, que per ocupar part de l’espai que tenia a la web, gràcies a Km103, crear una weblog, podia ser una manera fàcil i ràpida de penjar algunes de les coses que volia incloure dins la meva web, però que per manca de coneixements de programació web, no estaven (encara) al meu abast. Mai m’ha agradat fer un diari personal on explicar, el que m’ha passat, el que penso, el que sento, etc, per això la meva intenció no era pas aquesta. Simplement quan tinc ganes d’escriure sobre alguna cosa que he fet o que m’ha passat ho faig i quan no en tinc ganes, doncs, res SILENCI. Ara que fa mig any i amb una desena d’articles penjats, crec que és una excel·lent eina per recordar coses que m’han passat, i també d’explicar-les a la resta d’amics, coneguts i xafarders... amb els quals “per aquelles coses de la vida”, no veig tan com voldria, o encara pitjor, directament n’he perdut el lligam. És per tot això que continuaré tirant aquest projecte endavant, perquè no em suposa molta feina i els beneficis que em reporta, els considero molt interessants. Però com sempre he dit, la meva pàgina és oberta a tothom, ja sé que no sou masses els lectors, però m’agradaria que si llegiu alguna d’aquestes historietes, o fins i tot en sou coprotagonistes, hi digueu la vostra sense cap mena de problema. Les poques vegades que he rebut alguna contesta vostra m’ha fet molta il·lusió, i han ajudat ha enriquir la weblog.
Així doncs, digueu la vostra i escriviu un comentari, moltes gràcies ...