dimarts, 10 de gener del 2006

Ja s’han acabat les vacances de Nadal (snif snif )
Són uns dies força estranys, ja que hi ha gent que els espera durant tot l’any i uns altres que només desitgen que s’acabin. Jo ni una cosa ni l’altra. No vull que s’acabin perquè significa que ja he consumit bona part de les meves vacances anuals (només portem 10 dies del nou any i jo ja n’he gastat 8 de vacances), a més, també vol dir que s’apropen els exàmens del primer quatrimestre. Però són ben rebudes perquè durant aquests dies fas força vida social, que de tant en tant és necessari. Aquest dies m’he assabentat d’algunes notícies, que m’han fet adonar que estava força desconnectat en alguns temes que afecten als meus d’amics. També val a dir que aquestes festes han estat plenes de contrastos, que espero que en el futur no és repeteixin. He parlat amb gent que no veia des de feia molt temps, la qual cosa m’ha fet molta il·lusió, però pel contrari he vist alguns amics meus, passant uns mals dies per culpa de la duresa de la vida, el que m’ha provocat una sensació estranya, de tristesa, injustícia, mala sort, no saber ben bé com actuar ... Tot i fer força fred (sobretot la primera setmana) també he fet força esport, he agafat la bicicleta quatre o cinc vegades, i he anat a fer esquí nòrdic tres vegades, la veritat és que cada dia m’he sentit més bé sobre els esquí, i és un esport que cada vegada m’agrada més, perquè el paisatge és mol xul·lo, si vols et “maxaques” bastant i a sobre és bastant econòmic. Pel contrari, el fred m’hauria pogut retenir més a casa, i així poder preparar millor els exàmens, per això em sembla que aquest gener hauré d’apretar de valent. Tot i que encara no he signat res, durant aquests dies també he estar negociant la hipoteca que he de demanar per poder pagar el pis que m’he comprat. A partir d’ara m’hauré de controlar una mica més amb les despeses perquè pel que he vist, em fotran una bona “xufla” cada mes. També he acabar de construir el rocodrom (com ja explico més avall).
En resum, no han estat malament, tot i que podrien haver anat millor.