diumenge, 22 de gener del 2006

Com m'haig de veure
Ja veieu com disfruto del “roco”, l’únic que puc fer es contemplar els plafons que per la meva insistència, o potser inconsciència, m’han provocat una contractura al deltoides del braç dret. Dissabte al matí vaig anar a fer esquí de fons i no me’l vaig notar, però a la tarda al cap de deu minuts d’escalar ja vaig començar a notar molèsties que cada vegada eren més fortes, així que vaig decidir parar i estirar.
El dissabte anterior ja havía començat a notar alguna cosa però no li vaig donar cap importància. El diumenge vaig anar a córrer amb el quad, i quan encara no havíem ni arribat al Castell Vell, ja vaig començar a veure les estrelles, cada dos per tres notava una punxada molt forta. Vaig aguantar el matí com vaig poder, però el mal ja no va parar durant tot el dia. Dimarts o dimecres al veure que el mal no només no afluixava, sinó que fins i tot el notava fent anar el ratolí de l'ordinador, vaig decidir anar al fisio. PRONÒSTIC: contractura el múscul desltoides del braç dret. TRACTAMENT: just el que no volia sentir, repòs total i absolut, de moment durant una setmana. Així doncs un cap de setmana sense bici, sense esquí, sense quad, sense poder escalar ... UUFFFF!!! Quin pal, tot i que en el fons m’ha anat bé perquè estic a quinze dies de les entregues de Febrer i he pogut avançar bastanta feina, ja ho diuen que no hi ha mal que per bé no vingui, tot i que espero no tornar a passar un cap de setmana com aquest. Així doncs, abans de fer qualsevol esforç físic és importantíssim fer un bon escalfament, sinó lesió segura.