dimarts, 30 d’agost del 2005

Ben Parit !!!!!!

Diuen que després de la tempesta sempre ve la calma i la veritat es que aquestes últimes hores aquesta dita ja l’he viscut dues vegades.

La primera va ser diumenge quan a causa, segurament d’una intoxicació de marisc (del tot involuntària i fortuïta, no et preocupis NUJ que ja ha passat tot) vaig veure la padrina durant unes quantes hores. En tota la meva vida no havia estat tan marejat i atontat, i suposo que no cal que expliqui els detalls de la resta d’esdeveniments. Doncs bé al que anava, després de buidar el meu cos de qualsevol impuresa em vaig sentir de conya. La segona ha estat fa uns minuts, quan estressat pel retard considerable en les entregues de les assignatures que he de lliurar al setembre, he vist que al final havien penjat el calendari a la web de les dates d’entrega i resulta que per la primera tinc cinc dies més del que creia, en lloc del dia 1 és pel dia 5, i la segona és pel dia 12. Increïble, m’encanta la calma, sempre i quan abans hi hagi hagut una bona tempesta.