divendres, 1 de desembre del 2006

ÚLTIM DIA DE TREBALL A MANRESA

Crec que sóc una persona poc reflexiva, no acostumo a pensar ni trigar gaire quan haig de prendre una decisió, però aquest cas per primera vegada era molt diferent. La qüestió era canviar de feina. Deixar la feina que havia estat fent durant els últims sis anys, que m’havia convertit d’un simple estudiant de tercer d’enginyeria tècnica en disseny industrial, en un bon tècnic en CAD-CAM.

La feina en general m’agradava molt, creia que estava prou ben pagada i a més estava envoltat de bons amics, més que no pas companys de feina. L’alternativa era una feina completament, nova, molt diferent al que havia fet fins al moment i a més a més al costat de casa. Després de donar-li moltes voltes i de fer moltes valoracions, llistes de prioritats, etc... vaig decidir que era hora d’apostar per un projecte nou que em motiva molt, sobretot per la novetat que representa per a mi un nou món professional, que desconec completament, i també l’augment de la qualitat de vida que crec que tindré tornant a viure a Solsona, on crec que el ritme de vida és molt més sa que a l’àrea metropolitana i zona d’influència.

Feia dos mesos que ja havia pres la decisió, i tothom s’havia avui era el meu últim dia de treball a FC. Tot i així ha sigut un dia força estrany, no calia tornar a ha explicar els motius de la meva decisió però encara crec que alguna persona no ho ha entès, o simplement no li ha vingut de gust fer l’esforç d’entendre-ho (tot i que en algun cas m’ha resultat una mica violent, en el fons sé que era una resposta d’afecte i estimació vers la meva persona que agraeixo molt).

Al final he apostat per un canvi de rumb en la meva vida professional, que amb esforç i motivació crec que podrà ser tant bo com el que he deixat avui.

En resum, ha estat un dia força dur, emocionalment parlant, on m’he sentit molt valorat i estimat per un col·lectiu professional que crec que tardaré molt de temps en oblidar.

MOLTES GRÀCIES COMPANYS I MOLTA SORT I SALUT PER A TOTS ...

Per cert, també haig de donar les gràcies a l’Iu, perquè el teu pastís ha triomfat molt.