dissabte, 2 de setembre del 2006

Volta pel Circ de Pessons
Després de negociar una mica l’hora de marxar amb el Jordi (porto des del 16 d’agost aixecant-me cada dia a les 6, crec que és normal que el dissabte vulgui aixecar-me una mica més tard) van enfilar la carretera cap Andorra a 2/4 de 7, el Jordi, l’Enric i jo. Poc abans de les nou, ja estàvem al pàrking de Grau Roig a punt d’anar a fer la volta per la Vall de Pessons, tot pujant els pics de Colells (2747m.), Montmalús (2782m.), Ríbuls (2780m.) i Penssons (2864m.). Sembla molt, però de fet era pujar el primer i després seguint per la cresta anaves encadenant la resta. Ens va fer un dia fantàstic, no vam passar gens de calor, fins i tot en alguns moments vaig trobar a faltar el sol. M’ho vaig passar súper bé, i a sobre com a regal (i ja comença ha ser un bon costum cada vegada que vaig a una muntanya andorrana) vam estar vigilats durant tota l’excursió per un parell d’helicòpters d’Helitrans, que estaven per la zona fen alguns treballs aeris. Un bon dinar i a la tarda una passejada per la zona comercial d’Andorra, on vaig aprofitar per comprar una bossa on guardar la corda d’escalar. Tot i que vaig insistir bastant, llàstima que al final no anéssim a Caldea, hagués estat el punt final a un magnífic dia de muntanya.
La veritat és que ANDORRA EL PAÍS DELS PIRINEUS, cada vegada m’agrada més.