dilluns, 23 de juny del 2008

Monturull (2.761 m.)
Aprofitant que hi havia el pont de St. Joan i per tant tenia 4 díes de festa, vam muntar una excursioneta ha Andorra (el país dels Pirineus). M’agrada molt Andorra i com més la conec doncs pitjor. Vam marxar el diumenge després que acabés la cursa de MotoGP. Després de recollir el Jordi i l’Enric, en diferents punts del camí, vam arribar a la selva de botigues, trànsit i caos que normalment tothom conèix d’Andorra, però em pocs minuts vam travessar tot Andorra la Vella i un cop aparcat el cotxe ens vam preparar per començar una caminada d’unes 2 hores llargues (tota la informació detalla aquí) Vaig disfrutar com feia temps que no ho fèia. El camí estava molt bé tot i que hi havia trams força durs, em va agradar molt dividir la ruta ens dos díes i quedàr-nos a dormir en un refugi (tot i que vam dormir poc... i no pas per l’afany d’aixecar-se d’hora del Jordi). Les vistes des dels cim eren increïbles a una banda Catalunya a l’altra Andorra i França. Sobre l’horari previst vam arribar al cotxe i després cap Alás a fer un bon dinar.
Jordi ha veure quan en muntés una altra...

1 comentari:

Jordi Soldevila ha dit...

Ep! ja saps que jo sempre estic disposat a muntar-ne una o altra!! :-)

Ja en tinc algunes de pensades... a veure si tenim algun cap de setmana lliure...