dijous, 8 de juny del 2006

SOLSONA - PLATJA D'ARO
Després de treballar intensament en la preparació dels mapes, el manteniment de les motos, el reconeixement d’alguns trams, i d’intentar enredar algun “amic” perquè en fes d’assistència tècnica, el gran dia va arribar. Dissabte 3 de juny, 6:30 del matí, quan tot just començava a clarejar a la ciutat de Solsona, tres motos i un quad sortien direcció Platja d’Aro. A les 21:30 trepitjàvem l'arena de Platja d'Aro, després d’estar unes 12 hores sobre les motos i el quad. Ens ho vam passar molt bé, poca pols, no massa calor, paisatges molt diferents, i uns camins increïbles, sobretot a les Guilleriesi tota la zona de Girona. Ens van parar els mossos i ens van fer bufar (a quarts de nou del vespre, no tinc paraules per expressar el que pensava), vam haver de travessar dos línies de tren, uns quants rius, l'autopista, la nacional, ... però em pensava que arribaríem fets pols i la veritat és que jo el diumenge hagués agafat el quad sense cap problema. Ara, dilluns va ser una altra història, em vaig arrossegar tot el dia per la feina. Vam sopar a Palamós súper bé i molt barat, vam sortir de festa per Platja d'Aro, i la veritat és que vaig quedar molt sorprès. No em pensava trobar un ambient com el de Lloret, però si uns quants guiris, i resulta que tot era gent de Sabadell, Manresa, Olot i de les rodalies, un ambient collonut, ah!! i no sé quants comiats de solteres... total que gairebé sense donar-nos conte sens van fer les vuit. Vam dormir una estona vam anar a la platgeta i desprès ens vam currar una paella boníssima.
Espero que aquest hagi estat el primer de molts anys en que anem repetint aquesta guapíssima excursió.