diumenge, 5 de març del 2006

Hola hipoteca
Uff !! no sé si he d’estar content o preocupat, perquè des d’avui i fins d’aquí a molts mesos, cada primer de mes veuré com la caixa em cobra un rebut de la hipoteca que he hagut de demanar per poder-me comprar un pis. La decisió de comprar-lo a Solsona, és obvia, ja que és on m’agrada viure. És una ciutat tranquil·la, al costat de les muntanyes, que ofereix moltes opcions d’oci, sobretot esportiu, és on tinc la majoria d’amics i la gent a qui estimo, i perquè cada dia més està més ben comunicada, tot i que encara es pot fer molt més... Però tampoc ens hem d’enganyar, una altra raó important, és que de moment, Solsona encara és una ciutat on es possible comprar un pis, ja que quan alguns amics meu em comenten els preus de pisos standards de l’àrea metropolitana o fins i tot de Manresa o Berga, flipo i al mateix temps valoro molt més el que tinc jo.
Així que per molts anys pugui disfrutar d’aquest pis i que per menys anys tardi a pagar-lo.